NY pics del 2

så, nu kan jag ladda upp lite fler :)


jag på toppen


central park


ice cream :D


haha...


haha ja, jag var faktiskt lite smått drogad... hade tagit superstarka åksjuktepiller för jag mådde så illa dagen innan...





hard rock café


typ som i stockholm...


haha, yeeey


normal människa i little italy


little italy...


...och chinatown




TIMES SQUARE IN MY ♥




the wall street bull


statue of liberty







så, det får räcka för idag :)
vet att jag inte laddat upp något annat idag, ledsen för det. imorgon åker vi till mormor och morfar på västkusten och bor i deras sommarstuga över helgen så jag vet inte om det blir något mer men jag hoppas det. annars, pusshej leverpastej, fast nej. leverpastej är äckligt.

och btw, copyright på alla bilderna. ni skulle bara våga ta dom eller dom under. så :D
ciao♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0