workin' 9 to 5

hejhej,
idag har jag haft ganska så fullt upp, först så var ellen här och vi red på morgonen. sen åt vi och gick ner till stallet igen för att fixa en annan häst ellen skulle rida på och jag fota, men så fort som vi kom ut så började det ösregna och hagla så vi var tvugna att gå in. vi var heeelt genomblöta.
sen åkte hon och jag har typ hjälpt till här hemma och nu väntar jag på att disken ska bli klar.
min dator är typ död så jag har mammas nu, och här finns usa bilderna! Let's get started!


jag och lexi på flygplatsen oistockholm


utsikt från vårat hotellrum, freakin' beautiful


vaknade klockan 4 på morgonen till soluppgången över NYC, snacka om att vakna på rätt sida ;)


på toppen av empire state building

oh jävlar, nu åskar det! måste stänga av datorn, puss

Kommentarer
Postat av: felicia^^

MER BILDER!:D

2011-08-09 @ 23:31:02
URL: http://fizzey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0