VEEEM?

  • Camilla Björklund
    den 20 november
    Camilla Björklund
    • heeeej söt :)

  • Martin Keylander
    den 20 november
    -----
    • tjenare mims!

  • Camilla Björklund
    den 20 november
    -----
    • vgd? :$

    • sluta vara så osocial :(

  • Martin Keylander
    den 20 november
    -----
    • haha va?

  • Camilla Björklund
    den 20 november
    Camilla Björklund
    • du e så seeeg

  • Camilla Björklund
    den 20 november
    Camilla Björklund
    • :)

  • Martin Keylander
    den 20 november
    • -----

      är jag seg? varför då?:O

       

  • Camilla Björklund
    den 20 november
    Camilla Björklund
    • mamma och pappa är inte hemma nu

    • kan du komma över? :)

    • hallå?

  • Martin Keylander
    den 20 november
    -----
    • du förstår, jag tror ngn är inne på din fejja;)

  • Camilla Björklund
    den 20 november
    Camilla Björklund
    • jaa, jag?!

    • det var så länge sen ja träffa deej

    • :)

  • Martin Keylander
    den 20 november
    -----
    • men lilla mims:)

  • Camilla Björklund
    den 20 november
    Camilla Björklund
    • jag är inte så liten längre..

    • men jag måste gå nu, mamma ropar :)

    • ha det så bra, saknar dig

    • puss♥

    • ♥ ?

       

      OKEJ, VEM FAN HAR VART INNE PÅ MIN FACEBOOK OCH CHATTAT MED MIN BRORS KOMPIS?


Kommentarer
Postat av: Mailda

Omg vem då? ;0

2011-11-26 @ 10:47:06
URL: http://tildabj.blogg.se/
Postat av: Ellen

hahahahhahahahahh

2011-11-27 @ 17:16:25
URL: http://ellenyees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0