Tips

Så, nu börjar jag med en ny grej här på bloggen! Veckans tips, vi får se hur det blir :) anyway, here we go...
Jag brukar då & då ånga mitt ansikte för en bättre hy, såhär gör jag:
♥ Först tar jag och kokar upp vatten i vatenkokaren och tar fram en handduk (inte så stor) & en stor metallbytta
♥ Fram med ingredienserna! Du behöver oliv elr solrosolja, rosmarin & honung
♥ Häll upp oljan, rosmarinen och en klick honung i en liten skål, tänk på att inte ta för mycket, nån matsked räcker, blanda så gott det går!
♥ När vattnet kokat färdigt så häller du upp det i bytan med blandningen, rör sedan om så att honungen smälter
♥ Stick ner huvudet och lägg handduken över dig så att det blir som en ångbastu där inne, och vänta tills du är riktigt varm & svettig så att du är säker på att porerna har rensats
♥ Skölj av dig med kallt vatten och smörj gärna in dig med nån ansiktskräm, och violla, klar!
Lycka till!

Kommentarer
Postat av: iisaacson

SNÄLLA HJÄLP MIG VINNA EN TÄVLING PÅ BUBBLEROOM!!!!

läs mer om vad du behöver göra för att hjälpa mig på länken nedan!

DESSUTOM FÅR DU EN LÄNK NÄR DU HJÄLPER MIG!

snabblänk till inlägget: http://iisaacson.blogg.se/2011/september/hjalp-mig.html#comment

2011-09-20 @ 00:22:29
URL: http://iisaacson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0