FREDAG, WOOP!

Hejhej! Lite smått stressad här. Gick en stund på stan med Ellen efter skolan, sedan åkte jag hem och packade lite smått inför ikväll. Nu ska jag snart börja göra iordning mig och kolla om det är något kvar att packa, sen åker jag in till stan igen för at fira Siri och sova där.
Sen på lördag ska jag hjälpa min farmor och jobba lite på "hotellet" på förmiddagen och sen kommer kusinerna hem till mig på eftermiddagen och sover här. Bloggar alltså mer någon gång när jag får tillfälle (om jag får det), annars ska jag försöka blogga lite på söndagen eller måndagen.
Övertaggad? ;) Shit vad fint väder det är också! 18 grader. Jag som trodde det skulle bli regn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0