fredag den 13de

Haft otur idag? Inte jag! Anyway så ska jag byta spår nu, har ni tänkt vad mycket skit det finns på fb? Hur taskigt är inte det här liksom?
jag fick M------- och K-------
1.Vem ser bäst ut?: k------
2.Vem betyder mest för dig?: vet inte jue :D
3.Vem står dig närmast?: k-------
4.Vem känner du mest?: k-------
5.Vem har du känt längst?: k----- :)
Kommentera "♥" så ger jag dig två personer! :)

Så jääkla taskigt.
Och nu skulle nån jämföra mig med någon, och jag vet liksom inte ens vem det är? Känner du mig? Nej juste.


Kommentarer
Postat av: natalie

instämmer! men k och m är länkade... som man kan lixom se vem det är om man klickar..

2012-01-14 @ 11:04:21
URL: http://pinkslippers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0