DÄR PALMERNA BOR

Arkivbild i stor brist på annat
Hej hörreni! Nu är jag hemma från alfta. Ganska seg efter nästan en hel dag i bilen men jag åkte iaf en sväng till stranden med mina syskon och badade med hela stranden för oss själva. Måste ta tag i lite saker jag lovat att hjälpa till med här hemma sen så ska jag ringa en massa personer jag planerat en massa saker med men som inte blivit av än. Ni vet vad jag pratar om ;)
Annars så är livet väldigt bra just nu, sommar och sol och flera veckors ledighet kvar. Nu ska jag ut och försöka få lite mer färg (haha kan iaf försöka?)  och sen få vi se vad som händer. Vi hörs, hejdå! 

Kommentarer
Postat av: Ellen

;* !

2012-07-05 @ 11:54:09
URL: http://ellenyees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0