FREDAG

Hejhej! Har varit i stan hos Felicia och sen fick jag gå hem i solen så man kan ju tänka sig att man borde bli lite brun men nejnej, jag kommer va lika blek när jag börjar skolan som innan.
Och på tal om det, fick HMs höstkatalog idag. Höstkatalogen liksom, hur deprimerande är inte det? Jag älskar höstmodet och dessutom fyller jag ju år på hösten men jag vill ha sommar på riktigt först! Men jag ska inte klaga för idag var det superskönt och jag badade till och med. 
Nu sitter jag och jäser för jag käkade nyss vääldigt mycket pizza så jag känner att juag behöver en paus ett tag, blir nog tv och sen sängen för imorgon måste jag upp tidigt till jobbet. Ha det bäst, pusshej. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0