NÅRGA FRÅN NATALIES

Som vi vet så fyllde min kära vän Natalie år för ett tag sen och i torsdags så firade vi henne. Blev lagom många bilder så som ni kanske förstår kommer inte alla upp men här är några ;)
Först gick jag, Natalie, Ester och Siri och käkade pizza. Fina Ester och födelsedagsbarnet själv på bilden.
Asså den här bilden kommer jag bli dödad för men skitsamma, måste lägga ut den! ;) Jag vet inte vad Ester gör, Siri låtsas peta i näsan och jag ser dryg och helt dum i huvudet ut, haha man vet aldrig vad som händer när man låter Maja ha kameran ;)
Sen avslutar vi med en bild på Siri med hennes kolasås och Natalie vid pizzerian. 

Kommentarer
Postat av: Maja

Det var faktiskt inte jag som tog kort på er tre! Det var Natalie!

Svar: haha okej ;)
Camilla

2012-07-29 @ 12:21:27
Postat av: siribiri

haha, den var ju jättefin!

Svar: visst är den? ;)
Camilla

2012-07-29 @ 17:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0