NAGLAR & DAGEN

Hejhej! Måndag igen (haha nähä?) och jag ska snart gå och plugga inför ett prov imorgon som handlar om el vilket jag är heelt totalkass (?) på. Var i skolan idag iaf och efteråt åkte jag och köpte lite sportkläder vilket jag verkligen behövde. Imorgon blir det att kolla på One direction live tour med några kompisar och sen får vi bara be till gud att dom stannar i sverige tills på fredag så vi hinner träffa dom! 
Ska visa mina naglar siri fixade i fredags också, fick aldrig chansen att fota dom innan :)

Kommentarer
Postat av: Ellen

Super fina naglar men framför allt fina bilder! Fotograf ? Puss <3

2012-05-14 @ 21:00:35
URL: http://ellenyees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0